CLICK!

Followers

Sunday, October 14, 2012

October 14, 2012


Ambil gambar dan lari... sebab takut puan isteri minta tolong buang sisik...

(Siakap tiga rasa untuk tengah hari... terima kasih puan isteri)

29 comments:

  1. Dah lunch ke
    Mesti sodap tu.....

    ReplyDelete
  2. Ha...bang! Nak ke mana tu! Mai tolong dinda siang ikan ni!

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=YxcbStL-ji4&feature=g-vrec

    ReplyDelete
  4. nasib baik orang rumah tak hempuk dengan ikan siakap tu.. dia suruh buang sisik... boleh dia amik gambar...hahahahha

    ReplyDelete
  5. mula2 lari...bila dh siap masak, uncle org 1st tggu dpn meja mkn kn? haha

    ReplyDelete
  6. WAH.. SAMALAH IKAN KITA HARI NI.. TAPI ORANG RUMAH SAYA BUAT IKAN BAKAU..

    ReplyDelete
  7. hari iman buat ikan bakar (dalam oven) yg masam punya... sdp...

    ReplyDelete
  8. besaq ikan belakang ang tu bro..

    ReplyDelete
  9. hehe..sape la yg jadi model kt belakang tu..

    ReplyDelete
  10. wah, best tu siakap =)
    ~singgah follow sini

    ReplyDelete
  11. besar gak siakap tu uncle....

    ReplyDelete
  12. wallaaa... sanagat sedap.. 3 rasa..

    ReplyDelete
  13. tiga rasa.."sedap,enak dan lazat"

    ReplyDelete
  14. sama pulak dgn menu aku harini. awrr

    ReplyDelete
  15. mesti masa janji nak take pic ni.. ├Ża... janji siang ikan... jgn risau....'kan ? kan? kan?... hahahaha...

    ReplyDelete
  16. hehehe...
    tolong tolong la isteri tu..=p

    ReplyDelete
  17. auntie memang ohsemler..
    tolong pegangkan ikan untuk diambil gambarnye.. ;)

    ReplyDelete
  18. saya pernah rasa siakap masak 6 rasa di Sg Petani

    ReplyDelete
  19. musim hujan nie klu layan Siakap stim pun lazat jugak ;p

    ReplyDelete
  20. kalau saya suh siap2 penjual ikan sisik kan :p

    ReplyDelete
  21. kan lebih senang beli kat pasar terus siang :)

    ReplyDelete
  22. SA kalau bab ikan besar2 ni bg abah jer bereskan..abah den pakar ni...

    ReplyDelete
  23. sy suka siakap.. esp stim limau punyerrr... ;))

    ReplyDelete