CLICK!

Followers

Wednesday, August 15, 2012

August 15, 2012



Baju raya : 
Kasut raya : 
Songkok raya : 
Rambut raya : 

47 comments:

  1. alolo..ada curly2 rambut raya dia. ekeke

    ReplyDelete
  2. tak tau la kalau ada yang pernah cadangkan kat uncle..
    tapi uncle kalau rambut pendek mesti kemas+ensem..
    cer cuba..

    ReplyDelete
  3. waaa , sulah pendek aa.. manyakk encem ! hihihi

    ReplyDelete
  4. awak nampak ayuuuu...hihihi...

    ReplyDelete
  5. wow..sudah pendek....steady!!!

    ReplyDelete
  6. comelnye rambut uncle. macam obor-obor lah! hehe

    ReplyDelete
  7. Hantu Raya: ops. slamat ari raya uncle. maaf zahir!

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya brader rock tua.

    ReplyDelete
  9. Panjangnya lebih kurang rambut makcik la...yg lain2 tiada dlm senarai raya..rambut saja raye yer....

    ReplyDelete
  10. macam tak potong rambot pun!

    ReplyDelete
  11. woww...potong rambut style layer :p

    ReplyDelete
  12. takpe uncle takde semua tu, janji hensem dengan rambut raya tu! he3

    ReplyDelete
  13. BUAT HARI INI SAYA HANYA MEMBELI SONGKOK RAYA...

    ReplyDelete
  14. rambut raya tema apa uncle tahun ni?

    ReplyDelete
  15. UNCLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. peeweeeet! ayu nya di hari raya...

    ReplyDelete
  17. keh keh keh...korban rambutkah uncle?

    ReplyDelete
  18. wah uncle rileks je.. takde pun sibuk2 nak cari baju raya ke, kasut raya ke, yg disibukkan rambut raya??? hahahaa...

    Selamat Hari Raya buat Uncle n family, MZB dri eMMe.

    ReplyDelete
  19. haha...uncle dh potong rambut... rebonding la uncle...

    ReplyDelete
  20. uncle, kerat jari Queen. cepat! hehe

    ReplyDelete
  21. Huiyo rambut beralun macam Aishwarya lah!

    ReplyDelete
  22. amboii uncle.. curly-curly rambut uncle ye... jeles tol.

    ReplyDelete
  23. pergh~nampak muda la uncle rambut raya~

    ReplyDelete
  24. tu kalau rambut dihitamnya tu..
    cam andy carroll

    ReplyDelete
  25. taon depan buat rebonding plak..ehehe

    ReplyDelete
  26. Selamat Hari raya dan maaf zahir batin, Bang Gedek.

    ReplyDelete
  27. pendek sangat tuuuu...tak cun!

    ReplyDelete
  28. alololo.. uncle muncung ni nape.. silap gunting ke..

    ReplyDelete
  29. uncle mcm ikat blkg je rambut tu...

    yelah, yelah...masih ensem...cuba botak pulak, nak?

    ReplyDelete
  30. owhhhh medium long ka....kalau sifu dah potong so kena ikut jugak la...agaggaga

    ReplyDelete