CLICK!

Followers

Sunday, July 1, 2012

July 1, 2012


"Kenapa? Tak percaya...?
(Kan uncle dah cakap, dari lubang telinga uncle, memang boleh terus nampak otak...)

18 comments:

  1. aiyark!!! itu pun terkejut ke.... aiyoOOOO .....

    ReplyDelete
  2. amoi tu cakap " walauwehhhhhhhh ..sifu M.Nasir mehhh"

    ReplyDelete
  3. Salam Yob,
    ntah2 dia nmpk penuh bulu dlm lubang telinga tuh!

    ReplyDelete
  4. ye eh... mcm tak caye je.. hehehh

    ReplyDelete
  5. Sekali tengok lu ni macam keeper Malaysia dulu, Kharul Azman.

    ReplyDelete
  6. bahaya gak tu..kalo ada orang dengki, diorang cucuk ngan lidi sate terus bocor otak uncle nanti..hehehe

    ReplyDelete
  7. nampak mcm nak makan pun ada gaya awek tu kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. itulah.. saya dah cakap.. memang tembus pandang tapi itu ahmoi tak percaya..

    ReplyDelete
  9. uncle, amoi tu cakap dalam telinga uncle ada 'najis'....

    ReplyDelete
  10. untung uncle ada amoi cantik....hehehe

    ReplyDelete
  11. Amoi peminat baru abg Gedek ke?

    ReplyDelete
  12. besar sgt lubang telinga uncle, tu yg nmpak otak uncle menbuak2..erk..?

    ReplyDelete