CLICK!

Followers

Thursday, November 9, 2023

November 9, 2023



Kereta masuk bengkel. 

Maka dengan ini uncle isytiharkan duit uncle kurang RM335.00. 

Balik rumah nak nangis di bucu katil...











24 comments:

  1. Bertabahlah... Linda awal bulan ritu rm500 lebih dah selamat... Kikiki

    ReplyDelete
  2. Kereta bila masuk bengkel mesti makan duit
    Macam kita juga, bila masuk sepital dapatlah bil

    ReplyDelete
  3. Kereta mahal service nya pun mahal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kereta tua dah... hutang bank pun dah habis... selayaknya sakit

      Delete
  4. kurang sikit je tu uncle...tebal lagi dompet tu

    ReplyDelete
  5. Itu perkara biasa la uncle....nilai duit sekarang semakin kecil lain kala 20 tahun dahulu

    ReplyDelete
  6. RM335.00 ok lagi..jangan RM3,335.00...empat2 bucu katil kena nangis..

    ReplyDelete
  7. bkn ke duit dlm bank banyak lagi? hehehe

    ReplyDelete
  8. Dahlah uncle...terjun katil je la cm ni..

    ReplyDelete
  9. antara perkara yg x disukai pemilik kereta waaaa😭😭😭😭

    ReplyDelete
  10. Hahahaha tak apa uncle 😂. Demi kesehatan si kereta dalam membawa ucle jalan2 kan 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi poket nya tak sihat 😅😅😅

      Delete