CLICK!

Followers

Thursday, September 22, 2022

September 22, 2022



Sebenarnya bagus kalau pengendali makanan 
terus memakai pelitup muka macam ni walaupun 
memakai pelitup muka kini adalah pilihan... 

Kan? 

Syabas untuk abang baju kuning!













20 comments:

  1. betul..teman kalau dalam lift pun masih pakai pelitup mulut..tambah2 sekarang tengah musim orang batuk n selsema...

    ReplyDelete
  2. bagus tu pakai maker utk kebersihan.. 😅 😅

    ReplyDelete
  3. Ramai peniaga makanan dah tak pakai pelitup muka kat sini.

    ReplyDelete
  4. Ankel baju hitam tu dah lama tak pakai mask

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang baju hitam tu memang degil! Kepala rebel! hahaha

      Delete
  5. Kat kawasan rumah saya ada kedai makan yang memang pakai mask kalau tengah masak..

    ReplyDelete
  6. Sokong pendapat uncle 😎👍🏻

    ReplyDelete
  7. yee. saya tengok sekarang semua pelayan kedai masih pakai mask. Syabas!

    ReplyDelete