CLICK!

Followers

Thursday, August 11, 2022

August 11, 2022



Dapat berita bekalan air bakal terputus... 

Mulalah misi simpan air dari baldi hingga ke periuk. 

Nasib baiklah uncle ni 'suri rumah'. 

Sempatlah juga simpan stok...!

Okeylah... lepas ni uncle ada mesyuarat (tingkap) dengan jiran belakang!









26 comments:

  1. kita bykla sumber air tapi tu lahh..

    ReplyDelete
  2. Cukup ke simpan air banyak tu? Hahahaha

    ReplyDelete
  3. Bukan suri rumahlah ankel
    Sura rumah

    ReplyDelete
  4. Kena beli periuk besar, boleh simpan air lebih banyak 😄

    ReplyDelete
  5. Byk kawasan terjejas gara2 accident lori bawak bahan kimia jatuh dalam sungai

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... risau lama je tak ada Air kan uncle.

    ReplyDelete
  7. nak tanya jiran dapat simpan berapa periuk ke time mesyuarat? hihi

    ReplyDelete
  8. bykkan bersabar ye. Masalah air di selangor berpisah tiada...

    ReplyDelete
  9. Hati2 jangan sampai kena ketuk dengan kuali minakumari!

    ReplyDelete
  10. Saya hari tu terkena tempias air tak ada juga, tapi sekejap aja. Air yang disimpan pun tak sempat guna lagi. Alhamdullilah sangat..

    ReplyDelete
  11. Uncle ada pasang tangki air besar sekali dengan pam tak untuk kegunaan rumah? Kalau ada benda tu, tak rasa tension sgt time tadak ayaq 🥺

    ReplyDelete