CLICK!

Followers

Monday, June 27, 2022

June 27, 2022



Wah! 

Pondok telefon ni dilengkapi cecair sanitasi tangan! 

Bukan satu! Tapi dua! 

Persoalannya... 

Ada lagikah orang yang guna pondok telefon ni...?














17 comments:

  1. releks arr uncle , ramai je golongan B40 xde smartphone canggih mcm uncle .. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle punya henpon dari tembok besar je.... hehee

      Delete
  2. Lama dah tak nampak pondok telefon macam ni uncle.

    ReplyDelete
  3. Untuk memastikan masih adakah pengguna telefon awam, kena duduk di situ kot buat pemerhatian 2-3 hari.

    ReplyDelete
  4. mungkin ada yang masih guna. Bagus betul siapa yang letak dekat situ

    ReplyDelete
  5. hahaha...zaman guna benda alah tu sudah berlalu la uncle

    ReplyDelete
  6. mesti ada tu bg yg kehabisan bateri fon..hehe

    ReplyDelete
  7. Teringat zaman 'bergayut' call pakwe. Membazir duit aje. Bukan jadi laki pun. Cet. EH lari topik pulak hahaha!

    ReplyDelete