CLICK!

Followers

Tuesday, June 15, 2021

June 15, 2021



Elok pula susunan koyak-koyak khemah usang ni.. 

Rasaya kalau gantung satu lampu chandelier di tengah-tengah,

Mahu terus nampak macam dekorasi dewan pengantin di hotel lima bintang! 

Kan..?












15 comments:

  1. Biar betul macam hotel 5 bintang uncle.. menyakitkan mata ada le..

    ReplyDelete
  2. Ya uncle..pastu hujan mai kelam kabut lariii kann? hahaaa

    ReplyDelete
  3. wahh hebatla uncle penah inap hotel 5 bintang.. tapi bukan dorang pakai lampu pelita minyak tanah je ke., hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelita minyak tanak tu nak bagi mud romantik... hehehe

      Delete
  4. Yang koyak-koyak tu jadi dan anggap seni kan uncle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... seni tu selalunya yg usang2... hehehe

      Delete
  5. tak berbaloi nak letak chandelier kat situ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... lagi mahal dari khemah!

      Delete
    2. baek chandelier tu letak kat rumah saya jer

      Delete