CLICK!

Followers

Friday, April 30, 2021

April 30, 2021



Alahai! Bukan main slogan kedai makan ni...!

"SIANG TERBAYANG, MALAM MERINDU."

Macam lirik lagu cinta pun ada!

Baahaha...!!












16 comments:

  1. Siang terbayang sebab tak dapat makan. Sebab tu terbayang je nasi depan mata, nak makan tak boleh sebab puasa. 😆😆😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam betul kajian lirik lagu tu... hhehehe

      Delete
  2. lagu legend arwah noreen noor nih.,

    wak xnak comment apaa2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noreen Nor dah arwah? Uncle baru tahu... Al Fatihah...

      Delete
  3. Macam lirik lagu Ramlah Ram pulak. Agaknya pemilik kedai makan ni peminat Ramlah Ram, ataupun memang membesar dengan lagu Ramlah Ram. Banyaknya tulis nama Ramlah Ram!
    eh.... salah bukan Ramlah Ram lah.... Noreen Noor!

    ReplyDelete
  4. Wording dia macam orang bercinta aje

    ReplyDelete
  5. ayoyoyoooo... bukan main lain nama kedai. UG makan situ tak?

    ReplyDelete
  6. kalau tak sedap jugak tak tau la hahaha

    ReplyDelete
  7. takut nak makan kat situ, tak pasal2 merindu pada tuan kedai nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai yg gila bayang kat tauke nanti! hehehe

      Delete