CLICK!

Followers

Monday, July 20, 2020

July 20, 2020


Bosan juga asyik terbang menggunakan kipas helikopter dikepala...

Sekali-sekala Doraemon pun teringin juga nak pandu kereta...! Baahaha...!














14 comments:

  1. Poket dia kat mana uncle. ? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poket kena sorok... takot penyelok saku! hehe

      Delete
  2. owner nya mungkin membesar dengan menonton doraemon, mcm saya juga tapi takdelah sampai nak lekat sticker kat kereta.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kan... Ada setengah tu tampal penuh karekter anime!

      Delete
  3. hahaha kalau ammi tak sanggup nak pasang sticker gitu kat kereta.

    ReplyDelete
  4. Hahaha saya kalau pasang stiker ni mau ngamuk uami saya uncle.

    ReplyDelete