Followers

Monday, May 1, 2017

May 1, 2017



Kah kah kah! Ini dah macam tarik pintu terkunci...!








8 comments:

  1. Dia nampak struggle menarik pintu tu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersunggoh-sunggoh gitu, kan? haha

      Delete
  2. tarik pintu dikunci bini pun ada uncle..XD

    ReplyDelete
  3. sebenarnya pintu tu nak bukak kena tolak ke dalam, bukan keluar. sebab tu susah sangat. yang pull tu silap tampal, patut tampal kat dalam. agaknya la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kamu tak tengok yg belah dalam lagi... pun kelakar... nanti uncle selfi dari dalam pulak... hahah

      Delete
  4. Hahahaa.. mcm kena prank dgn kengkawan pun ada.. kena buli ehhee :D

    ReplyDelete