CLICK!

Followers

Wednesday, February 25, 2015

February 25, 2105


Sekarang dah tak perlu 'beli' telur lagi... Lepas ni main 'petik' telur...!




20 comments:

  1. Dulu2 kat kampung, pokok ni memang tempat orang letak kulit telur. Apa la faedahnya agaknya kan? :)

    ReplyDelete
  2. Bukan "petik" telur, tapi "petik" kulit telur :)

    ReplyDelete
  3. unc ke yg pacak telur tu? hehe.

    ReplyDelete
  4. Kalaulah ada pokok telur....telur pun mahal sekarang tau!

    ReplyDelete
  5. banyaknye telur uncle, terkagum saya..... ehhh

    ReplyDelete
  6. hahahah...kalau la senang macam tu..hari2 saya buat sambal telur..:)

    ReplyDelete
  7. haha..dah lama tak nampak skil ni (err..sebenarnya orang pacak kulit telur ni untuk apa yer)

    ps: malu bertanya sesat jalan..kena gelak pun malu juga :D

    ReplyDelete
  8. Mak saya suka letak kulit telur macam tu.. banyak buat hiasan kat pokok dpn umah..

    ReplyDelete