CLICK!

Followers

Sunday, August 10, 2014

August 10, 2014


Seronoknya! Hari ni blogger terkenal KAKCIK SEROJA dan suami datang beraya!

...siap bawa buah mangga lagi..! Jangan cemburu!





22 comments:

  1. Huhuhu. .. terkenal keee????

    Terima kasih untuk langsat dan rambutan yang manis itu... :)

    ReplyDelete
  2. Dua orang di belakang tu senyum, abang Gedek jugalah yang tak senyum :)

    ReplyDelete
  3. Wahh syok... seronok. Senyumlah sikit uncle Gedek huhu.. :D

    ReplyDelete
  4. hari raya uncle. Kena senyum sikit. Kalau saya dapat pelanggan tak senyum macam ini. susah hati la saya. :p

    ReplyDelete
  5. elehhhh..saya pun dpt mangga kakcik tau masa gi raya rumah dia minggu lepas...hahahaha

    ReplyDelete
  6. Bila nak beraya kat rumah saya? Melaka tak jauh pun..

    ReplyDelete
  7. belakang dua orang tu senyum. yang depan ni tak pernah senyum! ketat saja!

    ReplyDelete
  8. Maaf uncle tapi saya suuuuka senyuman pasangan belakang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Sebab tu rezki diorang murah, insya Allah

      Delete
  9. Wah.. Apabila blogger berjumpa blogger. Wajib selfie satu kali. Hehe

    ReplyDelete
  10. Masih tak tersampai2 lagi rumah kakcik.. huhuhu...

    ReplyDelete