CLICK!

Followers

Tuesday, September 17, 2013

September 17, 2013


"Okey, okey..! Aku tunggu engkau di bulatan... eh? Err..."

(Cop... kalau dah macam ni bentuknya, boleh ke dipanggil bulatan?)




15 comments:

  1. hahahahahahhaah tu dah merry go round!

    ReplyDelete
  2. huhuhu panggil apa eak?
    sy pon x pastii huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA amboi uncle jgn kutuk kawasan sy ye! :p

    ReplyDelete
  4. super bulatan. besar sangat :p

    ReplyDelete
  5. lonjongan. haha

    atau barangkali bujuran

    ReplyDelete
  6. dalam bulatan tu ada apa ek uncle..
    maklumler tak tinggal kat Putrajaya.. ;)

    ReplyDelete
  7. Tak berapa nak bulat dah ni uncle

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum uncle. hehehe takda rupa bulatan langsung ;p

    ReplyDelete
  9. eh eh dah dekat ngan rumah ai ni .. pesal tak singgah klu leh ngeteh secawan dua

    ReplyDelete
  10. ade org ckp mende 'tu'..hahahaa!
    tu simpan kiri tu dah sampai dah umah saya.. awat uncle tak singgah, heeee~ sempat tu snap gambar.. uncle2!

    ReplyDelete