CLICK!

Followers

Tuesday, July 23, 2013

July 23, 2013


Tang 'lain-lain' tu yang tak tahan tu... besar sangat skop dia tu!

Nanti uncle mintak dia bakar lemang ke, cabut uban ke... mau ke dia?


21 comments:

  1. ala.... boleh jer dia buat bayor janji bayor mau lebih lah... hehehe

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA... uncle buat pe kt kedai tu

    ReplyDelete
  3. lain2 yang berkaitan la pokcik.. kenapakah pokcik nampak begitu segar di bulan ramadhan ini..apakah peghtuanya?

    ReplyDelete
  4. haha..

    bahaya..sebab ayat sebelum tu zip

    ReplyDelete
  5. SILAP-SILAP CARI KUTU PUN BOLEH UNCLE.. :)

    ReplyDelete
  6. hahahahaha..
    mungkin kalo kena ngan harga dia ok kot uncle..
    hahahaha

    ReplyDelete
  7. hahahaha...cabot bulu hidung termasok skop dia tak?

    ReplyDelete
  8. srh lah dia tlg buat kuih raya untuk uncle..:)

    ReplyDelete
  9. mesti dia pakar dalam 'lain-lain' jugak kan uncle.. ;)
    bakar lemang tu pun macam menarik gak tu..

    ReplyDelete
  10. apa mau tukar..kasi tanya saja... takda hat punya..

    ReplyDelete
  11. Huhu.wat lawak lak uncle ni.

    ReplyDelete
  12. Gua tau ini kedai. Jalan Pudu (Majestik). Hahahaha kedai kami jugok laaa!

    ReplyDelete
  13. uncle..suh die anyam tikar boleh tak? :p

    ReplyDelete
  14. hahahaha.. jgn lea gitu uncle.. =P

    ReplyDelete
  15. bakar lemang.....hahahahaha...agak2 lah....

    ReplyDelete
  16. Hahah..letih gelak..
    Haha..

    Adoi la..

    ReplyDelete