CLICK!

Followers

Monday, January 21, 2013

January 21, 2013


Aunty cukup tak suka kalau uncle tolong dia basuh pinggan.
Dia kata nanti habis basah satu dapur!

...sebenarnya uncle sengaja basahkan dapur tu... hehe... taktik!


31 comments:

  1. OOOooo.. ahahahahha...
    pandai uncle yer!!

    ReplyDelete
  2. Kakcik pula tak suka orang tolong lipat pakaian, nanti kakcik kena lipat semula! :)

    ReplyDelete
  3. Bhahahaha,Kang kantoi aunty bc sat g, :D

    ReplyDelete
  4. mentang2 dah "banyak air"....

    ReplyDelete
  5. mentang2 dah "banyak air"....

    ReplyDelete
  6. taktik yg berkesan uncle, u r d man

    ReplyDelete
  7. Jgn kejam sgt bang...ctk tile kat dinding dapur umah.

    ReplyDelete
  8. ceh! uncle ni cam best la, jd la uncle sye hehe

    ReplyDelete
  9. WAH.. TAKTIK BAIK NI.. SAYA PUN NAK CUBALAH. TAPI SAYA TERUS TUNGGANG LANGGANGKAN DAPUR.. WAKAKA..

    ReplyDelete
  10. mmm...patutnye auntie kene suh uncle basuh satu dapur tu jugak! ;D

    ReplyDelete
  11. nape saya buat taktik tu tak menjadi?hehehe

    ReplyDelete
  12. Ermm rupanya taktik suami sy sama la ngan uncle

    ReplyDelete
  13. Penolong yang tak ikhlas. Pakcik jaahhhaattt...!

    ReplyDelete
  14. mama pulak bising sbb sy x pndai susu pinggan cntik2 mcm dia... -_-!

    ReplyDelete
  15. bukan apa auntie.. uncle tu nak gedik manja kat auntie.. ---> tolong jawab bagi pihak uncle.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  16. very d best baca komen2 semo nih ;)

    ReplyDelete
  17. pandai2... nnt Iman wt camtu gak lah! hah!!

    ReplyDelete