Tapi waktu itu ada juga yg blm bener perhitungannya. Saya coba saat di decathlon. Trus kaget pas lihat total sampai Rp3juta. Pdhl hanya Bali sedikit. Ternyata ada order dari sebelumnya yg blm terhapus. Masalahnya tak bisa dihapus 🤣🤣. Seandainya td saya langsung bayar, tak cek lagi, rugiii sudah 🤭😅.
sapa kata makin bkurang uncle., abestu bjuta2 PATI dtg tiap2 tu ape citer., huhu
ReplyDeleteOh, macam tu eh? tak terfikir pulak
Deletesemuanya guna mesin skrg. makin tinggilah kadar pengangguran di Malaysia nanti. huhuhuhu....
ReplyDeleteHarap ada mekanisma yg akan menangani ni...
DeletePeralihan zmn...sama mcm toll booth dulu2 ada org keje, now tng or rfid jerr..
ReplyDeleteKaaannn... juru tol ada kat tambah nilai je...
DeleteIf kat UK,self service counter tu kat semua tmpt..yg manual/with staff ada satu or 2 jer counter
ReplyDeleteKita nak ke arah tu la gamaknya
Deleteyg keje kaunter dah kurang sket kerjanya
ReplyDeleteso bolehlah laju sket buat kerja
Ya ya... kebaikannya banyak juga
Deletebagusla.. kurang sikit viral masalah dengan cashier yang biadap, customer biadap.. biar berurusan dengan mesin aje.
ReplyDeleteBetul jugak... mesin tak pandai lawan balik! hahaha
DeleteTapi waktu itu ada juga yg blm bener perhitungannya. Saya coba saat di decathlon. Trus kaget pas lihat total sampai Rp3juta. Pdhl hanya Bali sedikit. Ternyata ada order dari sebelumnya yg blm terhapus. Masalahnya tak bisa dihapus 🤣🤣. Seandainya td saya langsung bayar, tak cek lagi, rugiii sudah 🤭😅.
ReplyDeleteAkhirnya ttp ke cashir
Oh? Boleh jadi macam tu? Uncle kena berhati2 dan semak lah kalau macam tu. Boleh rugi!
DeleteMesin layan diri yang hari-hari saya guna - sistem tol.. hehehe..
ReplyDeleteOh ye la kan? Tu lagi lama!
DeleteBetul..At the end..Kita la customer, kita la cashier...Kita pun kena belajar cara scan brng =D
ReplyDeleteHahaha.... #KitaSemuaKuli
Delete